TERMS OF SERVICE

Resale prices and prohibitions

  • The prices in this online store are in Mexican pesos and dollars
  • Prices DO NOT INCLUDE TAXES AND CUSTOMS CUPS corresponding to export.
  • Duodemar.mx reserves the right to change prices without prior notice to users.
  • No person has the right to buy products on the duodemar.mx page with the intention of reselling the products.
  • Duo de Mar Sa de Cv reserves the right to accept or decline a purchase even after receipt of a purchase receipt by the customer. If a purchase is declined after payment of the same, Duo de Mar will make a full refund of said purchase.

 Payment Methods

  • AMEX
  • VISA
  • Master Card
  • Paypal

Order cancellation

If for any reason the client wishes to cancel or modify the order, the client may do so in the first 24 hours by sending an email to hola@duodemar.mx and having received a response from the Duo de Mar team.

 Product receipt

If the client receives the products purchased on the duodemar.mx site in poor condition, the client has the right to make a claim to the email hola@duodemar.mx within 48 hours of receiving the product. The client must send detailed information about the conditions in which the product was received and the packaging conditions in which it was received. Duodemar.mx will conduct an investigation with the quality control area and based on this investigation, the course of action will be determined. with the client.

Shipping Methods and Rates

  • National Shipments

The delivery time for packages that are sent within Mexico is 10-15 business days from when the product is ready to be shipped.

Duo de Mar is not responsible for delays that have to do with the weather, delays in air ports, delays due to customs problems or delays due to force majeure.

  •  International deliveries

The estimated delivery time for international shipments is 15-20 days depending on the country to which the products are being shipped.

Duo de Mar is not responsible for delays that have to do with the weather, delays in air ports, delays due to customs problems or delays due to force majeure.

Shipping addresses

It is the customer's responsibility to verify that the information provided about the shipping address is correct. Duo de Mar is not responsible for any problems arising from errors in the shipping address provided.

Personal information

The terms of use and protection of personal data collected on the duodemar.mx site are published in the document "privacy notice" which you can access within the duodemar.mx site

 Legal notice, errors, inaccuracies

The purpose of this site, duodemar.mx, is to provide the customer with information as accurately as possible. This site may include errors or omissions, some which may be related to the price and availability of the products. If there is an error or inaccuracie in the information on the site, duo de mar reserves to correct it, even after an order has been placed and received.

Contact us!

For personal assistance or additional information that you require, contact us at hola@duodemar.mx

 ________________________________________________________________________

Precios y prohibiciones de reventa

  • Los precios en esta tienda en línea están en pesos mexicanos y dólares
  • Los precios NO INCLUYEN IMPUESTOS Y TAZAS ADUANALES correspondientes a la exportación.
  • Duodemar.mx se reserva el derecho de cambiar los precios sin ningún aviso previo a los usuarios.
  • Ninguna persona tiene el derecho de comprar productos en la página duodemar.mx con la intención de reventa de los productos.
  • Duo de Mar Sa de Cv se reserva el derecho de aceptar o declinar una compra aún posterior a la recepción de un recibo de compra por parte del cliente. Si una compra se declina posterior al pago de la misma Duo de Mar hará un reembolso total de dicha compra.

Formas de Pago

La tienda en línea www.duodemar.mx acepta diferentes formas de pago: 

  • AMEX
  • VISA
  • Master Card
  • Paypal

Cancelación de pedido

Si por alguna razón el cliente desea cancelar o modificar el pedido, el cliente lo podrá hacer en las primeras 24 horas enviando un correo a hola@duodemar.mx y haber recibido respuesta de parte del equipo de Duo de Mar.

Recepción de productos

Si el cliente recibe los productos comprados en el sitio duodemar.mx en mal estado, el cliente tiene derecho de hacer una reclamación  al correo hola@duodemar.mx en las 48 horas posteriores a la recepción del producto. El cliente debe enviar información detallada sobre las condiciones en que recibió el producto y las condiciones del empaque en las que se recibió duodemar.mx hará una investigación con el área de control y calidad  y con base a dicha investigación se determinará  el curso de la acción con el cliente. 

Datos personales

Los términos de uso y de protección de los datos personales recopilados en el sitio duodemar.mx se encuentran publicados en el documento “aviso de privacidad” al cual puede acceder dentro del sitio duodemar.mx

Aviso legal, errores, inexactitudes

El objeto de este sitio, duodemar.mx es proporcionarle al cliente información con la mayor veracidad posible. Este sitio puede contener errores u omisiones, algunos que pudieran estar relacionados con el precio y la disponibilidad de los productos. Si hubiera un error o inexactitud en la información del sitio, Duo de Mar se reserva a corregir el mismo, incluso después de que se haya hecho y recibido un pedido. 

 ¡Contáctanos!

Para asistencia personal o información adicional que requiera contáctenos al correo hola@duodemar.mx